Penjawat Awam Belot!!!


Pecat Penjawat Awam & Kakitangan Awam Patut Berhenti Kerja Jika Pembelot Kerajaan Malaysia (Barisan Nasional BN)?: Atas dasar pertimbangan dan “daya pemikiran” dengan melihat kembali sejarah yang mana telah berlakunya kejatuhan empayar kekuasaan kerajaan Melayu Melaka ke tangan Portugis di mana dikatakan angkara pembelot yang telah menjual maklumat kepada musuh Melaka pada masa itu, telah ada cakap-cakap dan cadangan mahukan rakyat Malaysia umumnya dan penjawat awam di Malaysia amnya diberikan tindakan dan hukuman yang lebih keras sekiranya bergelar pembelot. Setuju?

Apa definisi pembelot daripada kaca mata perwakilan dan pemimpin tertinggi Perkasa? Pembelot negara daripada kalangan penjawat awam di Malaysia bagi pendapat mereka mempunyai ciri-ciri seperti di bawah ini :

Penjawat awam yang sokong Pakatan Rakyat, baik DAP, PAS atau Parti Keadilan Rakyat
Penjawat seperti itu, Perkasa mencadangkan kepada kerajaan Malaysia patut dikenakan tindakan pecat dan berhenti kerja dalam sektor awam
Penjawat awam yang tidak pembelot adalah kakitangan awam yang sentiasa sokong kerajaan Malaysia (kerajaan Barisan Nasional)
Kerajaan Malaysia harus kenal pasti daripada sekarang, mana satu kakitangan awam yang merupakan pro dan sokong pembangkang (Pakatan Rakyat)

0 Response to "Penjawat Awam Belot!!!"

Post a Comment